субота, 26. март 2022.

БОРБА

 Среда

8/21.април

     Ум ми је права луталица. Све што сам јуче чврсто решио да чиним и правила и планова да се придржавам, све се то данас раслабило и као да жели да побегне од мене и, чини ми се, поклеб добру ми намеру. Угледајући се на  пример дисциплине и воље описан у књизи оца Бранислава Перановића о његовом искуству у затворским условима, организовати дан тако да се узалуд не протраћи ниједанн минут- реших и ја да се "затегнем" у сваком смислу.

    Данас у манастиру у Брезовцу епископ шумадијски Јован у беседи, између осталог, вели да у предстојећим данима до Васкрса треба да појачамо молитву, појачамо пост, чинимо добра дела и милостињу, да стражимо над собом, да се смиравамо, не мислећи на себе, да убијамо гордост која нам је главни непријатељ.

    А ето, расејава се ум на бесмислице, време цури и пролази као песак кроз прсте. Не дам! Помози ми, Боже!

Нема коментара:

Постави коментар