недеља, 20. фебруар 2022.

КЊИГОЉУПЦИ

 Уторак

24.март/6. април

Тешко је уздржати се од жеља и савладати страсти, одрећи се њиховог ипуњавања и одрећи се задовољства које удовољавање страстима доноси као слатко-горки плод и циљ првотног умом прихваћеног предлога кога често и сопствена жеља дошапне или непоменика твојим треперењем домами.

Најопасније су оне најтананије - које прилазе са десне стране, купују ти пажњу, хране се твојим наизлед најпременитијим побудама за сазнањем или уживањем у новом, још недоживљеном. И страст за куповином и читањем  књига, на пример, таква једна страст и може да те одвоји од онога што је души корисније и прече, од времена посвећеног молитви и покушају проналажења пута ка спасењу.

Ово је написано после куповине шест нових наслова књига где су се два распрострла у два тома. Све ми мање времена живота остаје, а апетит ми незајажљиво расте и не стижем ни све што себи севирам да честито прожваћем, већ халапљиво прогутам. 

Дај ми, Боже, вештину да ценим време које си ми до пресељења оставио, окрени ме битном у писаној речи, битном тако да ме Теби за и у вечности приближи!

Нема коментара:

Постави коментар