петак, 4. јун 2021.

ВЕЛИКИ ЧЕТВРТАК

 РАТНИ ДНЕВНИК ЈЕДНОГ ПЕШАДИНЦА

03.април/16.април пролећа Господњег 2020.године

Велики четвртак (Велико Бденије)

1.

Фејсбук објава у рану зору

Душа моја не би из Пустиње:

„Овде, Коста, немамо ни млека, ни сира, ни јаја. Чак ни за Васкрс немамо црвено јаје које бисмо појели, јер и оно једно које добијемо чувамо током године да бисмо могли да га гледамо и да се опомињемо празника."
Старац Калиник Исихаста, њему као искушенику говори његов старац Данило кад га упознаје са искушењима и подвизима пустињачког начина живљења у монашком чину
Vesna Prokovic, Zorica Jovanovic и још 27
2 коментара
Свиђа ми се
Коментар
Подели

Објава у 05.32 сати


2.

"Послала једна сестра за Кијевско-печерску лавру

имена оболелих од вируса Ковид 19:

Митрополит Павле, 

Архимандрити Нестор, Поликарп, Филип, Антоније, Захарије, Павле, Зинон, Пимен, Макарије, Пафнутије, Никон

Схиигуман Иполит

Јеромонах Теодор

Јерођакон Методије

Монахиња Тавита

Послушник Виталије"

Са  Вибер групе Мнанастира Свете Тројице, Бјеле Воде

3.

Фејсбук објава у 6.14 сати

Закрите двери на Велики Четвртак. Да би се отвориле једном за вавјек. Вечера је Тајна.
"...Јер нећу казати Тајну непријатељима Твојим, нити ћу Ти дати издајнички пољубац као Јуда, већ као покајани разбојник исповедам Те:„Помени ме, Господе, у Царству Твоме!"
Опис фотографије није доступан.
Vesna Prokovic, Ana Marija Kostic и још 22
1 коментар
Свиђа ми се
Коментар
Подели

1 коментар


Подељена објава са странице Путевима православља:

Одломак из Небеске литургије светог Николаја Велимировића

"Празне цркве ко пећине пусте,
Празне душе, па празне и цркве,
Свуд се шири црно безакоње,
Стид ме једе и стид ме изједе
Збпг гријеха народа мојега,
Шти и мене држиш близу себе.
Зато плачем, мој предраги Спасе,
Вечност ми је кратка за плакање, 
Волио бих и у паклу бити,
Само Срби Богу да се врате."

Ана Марија Костић: Мудро. Владика Николај.
Срећко Урошевић: И сада важи.

Нема коментара:

Постави коментар