уторак, 26. мај 2020.

КРИЗА СРЕДЊИХ ГОДИНА

РАТНИ ДНЕВНИК ЈЕДНОГ ПЕШАДИНЦА
10/23.фебруар зиме Господње 2020. године
Свети свештеномученик Харалампије (Месне покладе)
Недеља

1.

      Имам утисак да године - имам их проживљених четрдесет девет - некако иду испред мене, као да ум не може да их сустигне, одлазе некуд, заиста без мене.
     Све сам старији, а душа ми је све млађа.

2.

        На литији подршке страдалном народу Цркве у Црној Гори одржаној првог фебруара 2020. године у Аранђеловцу први пут сам осетио да читав овај талас пробуђене националне и црквене свести некако захвата и носи мене, али по инерцији,  иако осећам и за то за шта се бори чиним свим срцем, као да некако осећам да је моје време прошло и да за промену носе и треба да носе млађи од тебе, генерације које тек ступају на животну сцену.
        Време нам је да  учинимо корак у страну, ослободимо место, да не будемо као они који деценијама личе на трубе из којих извиру евергрин мелодије.
        Нама је да чинимо следеће: свим срцем да станемо уз њих и да их подижемо увис, да и они, деца наша, удахну ваздух чисте слободе у Христу.
        Јесте болно кад те убоде жалац спознаје о сопственој пролазности, али је и отрежњујуће. 
        Схватиш дубину јеванђелске поруке. "Он треба да расте, а ја да се смањујем". 
        Или: "Сад отпушташ у миру слугу Свога по речи Својој, јер видеше очи моје Спасење Твоје пред лицем свих народа, светлост да обасјава незнабошце и славу народа Твојега Израиља."

Нема коментара:

Постави коментар