субота, 15. октобар 2011.

Молитве исписане по Зиду од електрона за Књигу Лица још неотпечаћену (видети Откр. 20, 12.-15.)

1. Као пророку Михеју,даруј нам, Господе, да пред земаљским царевима не прећутимо речи истекле из Твога Духа Светога и казане нам на разобличење лажљивог духа што је у устима њихових пророка. Даруј нам да не сагињемо главу пред убилачком јарошћу голе царске силе, бранећи Твоју истину, јер си Ти једини, Истина над истинама и Цар над царевима, сада и увек и у векове векова. Амин.

2. Господе, дај ми уши да Те чујем и ума да примим Твоје Речи и уста да их на свој језик преведем и смелости да их, такве, у слух Твој и ближњих вратим.

3. Господе, допусти ми да понекад бацим бисере пред свиње да свиње претвориш у шкољке за бисер. И даруј ми умно око да разабрем шта је шта и шта је ко и шта сам ја ако то Теби после буде уопште важно.

4. ‎"Икона сам неизрециве Твоје славе, иако ране прегрешења својих носим." (У Панихиди Службе за упокојене Светог Јована Дамаскина, а из "Духовних беседа" Архимандрита Софронија Сахарова)

5.Gospode, ne dopusti da skrenem s uma, vec mi daruj um kao put u Tebi cist i prav(i)

6. Gospode, blagoslovi svaku ruku milosrdjem vodjenu koja se pruza kao pomoc bliznjem.

7. ‎"Макар ме Бог свакодневно узводио у сазрцање небеске сладости, ја ћу, ипак, плакати због својих греха"...(Преподобни Силуан Светогорац)

8. Gospode, dopusti da nas obujmi Tvoja prevecna ljubav kao pojas za spasavanje dok nam Ti ne dodjes i silnom Svojom Desnicom nas u Svoj Brod Spasenja kao Jedini Kormilar ne podignes

9. Gospode Isuse Hriste, Sine Boziji, nek ne presahne vrelo radosti u srcu kad znam da Si sa mnom dok bivam Tvoj brzi hod i ruka koju bliznji treba i molitva meka sto se kao lek spusta na vrelo celo bolnog.

10. Боже, кад се једном Књига отвори, не дај ме смрти и аду и огњу језерскоме по не-делима мојим, већ ме познај по Сину Твоме око чијих ногу сам се свио и по Оној коју неодступно грлим и сад и до века.

Нема коментара:

Постави коментар